måndag 27 februari 2012

Nytt

Nu var det ett tag sen jag skrev..
Joakim och Liza har flyttat till Östersund.
Jag, Oscar och Tajko har tagit över deras lägenhet.. det känns väldigt bra att få det lite större och fräschare.
Vi börjar få det ganska hemtrevligt nu, ska bara vänta på lite nya möbler som är beställda och ska komma om drygt en vecka!

Det blev tyvärr aldrig något Öppet spår för oss i helgen. Problem med en hand och fot ställde till det, så det kändes inte värt att försöka pressa sig genom 9 mil.
Det känns dock lite tråkigt och lite surt att det inte blev någon Klassiker, men det är inte hela världen. Jag hoppas på att få en plats till Vätternrundan iallafall!

Idag har det varit en jättefin dag!
Tänkte fara ut på en härlig joggingrunda men känner att en förkylning är på väg igen så det blev inget av.
Jag har bytt tyg på våra köksstolar, det var inte helt lätt men nu är dom klara! Från rosa blommor till svart läder, det blir nog snyggt till vita stolar och vitt bord!
Vi gick en promenad i stämnings.. Tajko älskar att springa och hoppa omkring i djupsnön.. Så söt! :)

Resultatet!




Nu säger jag god natt och sov gott.

1 kommentar:

  1. Åh så kul med uppdatering Malin! :) vänta inte lika länge till nästa gång bara.. KRAM

    SvaraRadera